Laipni lūdzam Wilio! Jūs skatāties Wilio kā nereģistrētu klientu
Pārslēdzieties uz Professional
Navigācija
Pakalpojums
Cenrādis
Par pieteikumu
Lejupielādējiet lietojumprogrammu
Kā tas darbojas
Kā mēs varam uzlabot
Sazinies ar mums
Par Wilio
Ielogoties
Laipni lūdzam Wilio! Jūs skatāties Wilio kā nereģistrētu klientu
Pārslēdzieties uz Professional
Navigācija
Pakalpojums
Cenrādis
Par pieteikumu
Lejupielādējiet lietojumprogrammu
Kā tas darbojas
Kā mēs varam uzlabot
Sazinies ar mums
Par Wilio
Ielogoties

Datoru un IT serviss

Vai meklējat datoru un IT pakalpojumu speciālistu? Šajā kategorijā mums ir 8.227 pakalpojumu sniedzēji. Sūtīt pieprasījumu.

Sāc
32.509 reģistrēti profesionāļi
86.739 atrisināti projekti
4.8 no 5 Vidējais mūsu ekspertu novērtējums
226 512 lietojumprogrammu instalācijas
Datoru un IT serviss

Vai jums ir nepieciešams dators un tā serviss? Wilio palīdzēs jums atrast kvalitatīvus ekspertus vietņu, lietojumprogrammu un programmatūras izstrādē un dizainā. Tīklu un datoru pārvaldības izmaksas parasti ir atkarīgas no pakalpojumu klāsta. Skatīt vairāk informācijas par pakalpojumiem: administrēšana, papildu komentāru iekļaušana, konsultācijas, ko sniedz kāds no mūsu 8.227 speciālistiem attiecīgajā kategorijā.

Skatīt arī:Cenas
32.509 reģistrēti profesionāļi
86.739 atrisināti projekti
4.8 no 5 Vidējais mūsu ekspertu novērtējums
226 512 lietojumprogrammu instalācijas
Noderīga informācijaKas jums jāzina

Bieži uzdotie jautājumi Līdzīgi jautājumi bieži vien ir līdzīgi IT atbalstam. Tāpēc mēs esam apkopojuši sarakstu ar bieži uzdotajiem jautājumiem un to risinājumiem, lai palīdzētu jums ar saviem datoriem. Ja noklikšķināsiet pa kreisi, jūs atradīsiet visbiežāk sastopamos jautājumus no tā. Kādi ir visbiežākie jautājumi par datoru? Mans dators nevēlas ieslēgt, ko darīt? Pirmkārt un galvenokārt, pārbaudiet strāvas vadu un pārliecinieties, vai tas ir savienots ar elektrisko spraudni. Arī, lietojot pagarinājuma kabeli, pārliecinieties, vai tas ir pievienots kontaktdakšā, un ieslēgšana uz pagarinājuma kabeļa ir ieslēgts. Dažiem pagarinājuma kabeļiem ir iebūvēts ķēdes pārtraucējs - sarkana vai melna poga, kas atrodas blakus slēdzim. Nospiediet ķēdes pārtraucēju, lai atiestatītu paplašinājumu, kas var atrisināt jūsu problēmu. Ko darīt, ja mans dators pārtrauc darbu? Ir vairākas iespējas, kāpēc jūsu dators ir pārtraucis darbu un "saldētu". Jūs, iespējams, nevarēsiet konsultēties ar to. Datorprogrammas jau ir tādā līmenī, ka pamatprogrammu izmantošana bieži vien prasa saviem lietotājiem. Ja jūs pārtraucat atbildēt uz datora tastatūru, labākais risinājums ir mēģināt restartēt datoru. Ko darīt, ja cietais disks nedarbojas? Tāpat kā ar daudzām citām problēmām ar datoru, pirmais solis, kas jums jāmēģina restartēt datoru. Restartējiet, vai Hardisk ir patiešām bojāts. Ja kļūda ir tajā, jūsu dators, visticamāk, nespēj atsākt pareizi. Šajā gadījumā, sazinieties ar profesionālo pakalpojumu, eksperti atrisinās problēmu jums. Manam monitoram ir melns ekrāns, ko darīt? Pārbaudiet, vai monitors ir patiešām ieslēgts. Ja datorā nav jaudas gaismas (zaļā vai oranža), mēģiniet nospiest pogu uz pogas un pagaidiet, līdz tas ir izgaismots. Ja jūsu dators ir ieslēgts, ekrāns spīdēja, bet jūs pārvietojāt prom no tā un pēc atgriešanās ekrāns bija melns, tas nozīmē, ka dators ir miega režīmā. "Tu pamosties", nospiežot peli vai jebkuru taustiņu uz tastatūras. Tajā pašā laikā pārliecinieties, vai monitors ir pareizi savienots ar datora aizmuguri. Ko darīt, ja attēla uz monitora ir neskaidra vai pārvietota? Ja kabelis ir slikti ieslēgts vai bojāts rezultāts var būt neskaidra attēlu uz monitora. Atvienojiet video kabeli no datora aizmugures un pārbaudiet, vai tās gali nav saliekti, sadedzināti vai bojāti. Ja viss ir labi, uzrakstiet kabeli vēlreiz monitorā. Ja kabelis nav iestatīts pareizā stāvoklī, vertikālās vai horizontālās līnijas var ātri vai lēni uz monitora. Monitora ekrāns izskatās tas būtu roll. Kropļots attēls monitorā var izraisīt spēcīgas elektromagnētiskās frekvences, kas izraisa attēla traucējumus. Tāpēc pārliecinieties, ka nav skaļruņu, ventilatoru vai citu ierīču, kurām ir satraucošs magnētiskais lauks. Ko darīt, ja monitorā parādās ziņojums "Nav signāls"? Pārliecinieties, vai monitors ir pareizi savienots aizmugurē, kā arī datora lodziņa aizmugurē. Ja jūs domājat, ka monitors ir pievienots pareizi, pārliecinieties, ka viens no kabeļiem nav izlaists. Atvienojiet visus kabeļus no monitora aizmugures. Katrs kabelis papildus datiem, kas jums vajadzētu tikai atvienot. Pēc tam atvienojiet datu kabeli no datora lodziņa aizmugures un pievienojiet to. Pārliecinieties, vai tas ir cieši savienots ar datoru. Lielākā daļa datoru kastu ir uz tā sauktās. Skrūves, kuras var ievietot savienotājus un pēc tam nostipriniet tos ar skrūvēm. Ko darīt, ja monitora ekrānā parādās melnās robežas? Monitora ekrāns automātiski pielāgosies pareizajai izšķirtspējai, ja nesen esat to mainījis. Jūs varat pielāgot ekrāna izšķirtspēju, lai rediģētu to sākotnējā iestatījumā vai pielāgotu tā lielumu manuāli. Manuālā monitora iestatījumi atšķiras atkarībā no atsevišķiem datoriem. Varat manuāli pielāgot platuma un attēla augstumu uz monitora. To, kā jūs to rediģējat monitora informācijas rokasgrāmatā. Kāpēc datora pele lidoja manu ekrānu? Lietotāja optiskā mehāniskā pele (visizplatītākais datora peles veids galddatoriem), iespējams, jau ir noticis situāciju, kurā pele haotiski pārvietojās ap ekrānu. Šis tā sauktais. Flying peles kustību ar ekrānu visbiežāk izraisa tās piesārņojums. Ja esat iztīrījis peli, bet problēmas saglabājas, tas nozīmē, ka tas ir acīmredzami bojāts. Ja jūs patiešām atrodat to, ja pievienojat peli uz citu ierīci. Ja pele lido savienojumu pat pēc savienojuma ar citu datoru, mēs iesakām to nomainīt. Ko darīt, ja peles ritenis darbojas nepareizi? Ja izmantojat jebkuru Microsoft Windows versiju, un ritenis nedarbojas pareizi, mēģiniet atvērt mapes peles rekvizītus iestatījumos. Atrodiet mapi pēc vadības paneļa atvēršanas, veiciet dubultklikšķi uz peles ikonas. Kā tīrīt tastatūru? Pogas tiek satvertas tikai uz tastatūras. Tādējādi, ja jums ir nepieciešams tīrīt tastatūru, tas ir pietiekami, lai izņemtu tos ar nazi vai citu asāku plānu objektu. Jūs varat skaidri iztīrīt tastatūru un individuālus taustiņus, kad izspiežat. Tomēr atcerieties, kur pieder atsevišķas atslēgas! Kā darboties avārijas režīmā datorā? Lai sāktu Windows 7 vai Windows 10 avārijas režīmu, nospiediet F8, kad sākat datoru. Tas jūs saņems uz uzlaboto Windows opciju izvēlni. Izmantojiet bultiņu uz tastatūras, lai pārietu uz avārijas režīmu un apstiprinātu ar Enter. Es nevaru izdzēst failu, jo tas izmanto logus? Aizveriet visas datora programmas programmas un mēģiniet dzēst failu. Ja jūs sastopaties ar tādu pašu problēmu pat pēc tam, kad visas darbības programmas ir aizvērtas, ritiniet līdz Safe Mode un Dzēst failus. Kā atjaunināt savu datoru Microsoft Windows? Ja jūs izmantojat Microsoft Windows 7, Windows 10 vai jaunāku sistēmas versiju, jums ir Microsoft Windows atjaunināšanas atļauja (dažos gadījumos un atjauniniet datora remontēšanu), izmantojot jaunākos Microsoft oficiālajā vietnē. Kalni ir datori, kas iestatīti, lai automātiski atjauninātu, kā pēkšņi pieejamu jaunāku sistēmas versiju. Vai ir droši izslēgt datoru ar Windows? Ja datorā nav problēmu, lietotājiem nevajadzētu izslēgt vai restartēt datoru, izmantojot barošanas pogu, ja Windows joprojām darbojas. Microsoft ir iekļāvusi izslēgšanas funkciju jūsu sistēmai, pateicoties visiem nepieciešamajiem soļiem, lai droši pie datora. Microsoft Windows versijas Pārbaudiet datora funkciju un droši to izslēdziet. Kā es varu atjaunot failus grozu mapē? Atveriet grozu mapi, kas atrodas darbvirsmā, izmantojot dubultklikšķi. Visi izdzēstie faili tiek parādīti mapē. Iezīmējiet failus grozā, kuru vēlaties atjaunot. Ar peles labo pogu noklikšķiniet, lai izvēlētos Atjaunot. Ko darīt, ja es nevaru nosūtīt vai saņemt e-pasta ziņojumus? Pārbaudiet, vai dators ir savienots ar internetu un nenotiek slikta savienojuma dēļ. Sazinieties ar interneta pakalpojumu sniedzēju vai WiFi tīkla administratoru. Kāpēc es nevaru pieņemt e-pastu ar pielikumiem? Ja jūsu e-pasta kaste ir pārpildīta ar saņemtajām ziņām vai jums ir ierobežots, tikai dažas megabaitu uzglabāšanas vietas, jūs nevarēsiet pieņemt e-pasta ziņojumus ar pielikumiem. Ja jūs nesaņemat ziņas ar pielikumiem, sūtītāji tiks informēti par problēmu ar pārpildītu e-pastkasti vai pārsniegto faila lielumu. Tā kā datorvīrusi visbiežāk tiek paplašinātas, saņemot pa e-pastu, daudzi e-pasta programmas sniedzēji ir aizsargāti no dažu failu kopu saņemšanas pirms vīrusu saņemšanas un paplašināšanas. Piemēram, Microsoft Outlook aizsargā lietotājus, bloķējot noteiktu veidu failus ar pielikumiem. Vai nepilnības ir atļautas, ievadot e-pasta adreses? Tāpat kā ar interneta URL, nepilnības nav ievadītas e-pasta adresēs. Tomēr e-pasta adreses nosaukumus var sadalīt pa punktiem. Piemēram, e-pasta adreses īpašnieks ar nosaukumu John Smith var būt izveidots konts - [email protected] vai John.S. @ pridlad.com. Piezīme, nav nepilnību vārdā no kontiem. Ko darīt, ja mans printeris nospiež neskaidrību? Ja izmantojat nepiemērotu papīra veidu, var gadīties, ka izdrukātās lapas būs neskaidras, nevienmērīgi izdrukātas, ar greizu tekstu vai sodīt krāsu papīra malās. Jūsu printeris var virzīt arī izplūdušo galvu. Katram mūsdienu printerim ir sava drukas galviņas tīrīšanas konsultācijas, automātiska testa vai drukas diagnostika, ko var veikt, lai kontrolētu drukas galviņas tīrību printerī vai citās drukāšanai izmantotajām ierīcēm. Kā noteikt iestrēgušo papīru printerī? Izslēdziet printeri. Pārbaudiet paplāti, izvietojumu, uz kuru ir ievietots drukas papīrs. Ja iestrēdzis papīrs ir redzams, dzēsiet to manuāli. Atlasiet visu papīru, kas var būt iestrēdzis printerī no paplātes. Ja jūs nevarat noņemt papīru, izvelkot, atveriet printeri, lai piekļūtu tintes kasetnēm vai printeri toneri un noņemtu papīru no šejienes. Pēc stranded papīra noņemšanas printeris var atkal ieslēgt. Kā es instalēšu printeri, ja es pazaudēju instalācijas disku? Ja jūs instalējat printeri, kurai trūkst instalācijas diska, tas nav par laimīgs šāda problēma, kā tas var parādīties sākotnēji. Jums nav jāgaida ar instalāciju, līdz jaunais disks nosūtīs jums jaunu disku. Katrs printeris un aparatūras ražotājs pašlaik nodrošina piekļuvi jūsu programmatūras programmai un vadītājam, kas ir daļa no to produktu lejupielādēm. Ko darīt, ja nevaru izveidot savienojumu ar tīklu? Pārliecinieties, vai strāvas vads ir pareizi savienots ar datora aizmuguri. Turklāt pārliecinieties, vai LED ir pareizi apgaismotas, pārbaudot pareizo tīkla kabeļa savienojumu. Tīkla kartes ar gaismas LED parasti norāda, ka karte ir pievienota un saņem signālu. Mirgojoša zaļā gaisma parasti nozīmē datu saņemšanu vai nosūtīšanu. Kā es varu atrast savu tīkla disku? Atveriet Microsoft Explorer. Izplatītājam noklikšķiniet uz nolaižamās izvēlnes Rīki un pēc tam, lai atrastu tīkla disku. Kā meklēšanas opcija ievadiet tīkla vienību vai tīkla datoru. Ja ierīces nosaukums ir, piemēram. "Cerība", ievadiet "cerību", lai meklētu šo datoru. Lai meklētu mapi datorā, piemēram, mp3 mapē, ievadiet "Hope Mp3". Lai izveidotu savienojumu ar datoru vai tīkla disku, jums būs jāievada lietotājvārds vai pieteikšanās dati. Kā atrast ierīces nosaukumu? Ar peles labo pogu noklikšķiniet uz Mans dators un pēc tam noklikšķiniet uz Rekvizīti. Rekvizīti noklikšķiniet uz cilnes Datora nosaukums. Pēc šīs mapes atvēršanas jūs parādīsiet ierīces nosaukumu un tā specifikāciju. Lai mainītu ierīces nosaukumu vai specifikāciju, noklikšķiniet uz Pārdēvēt šo datoru. Kas ir datorvīruss? Datoru vīruss ir programmatūras programma, kas ir izveidota, lai apstrīdētu datoru, paplašinātu tās programmas un iznīcinātu lietotāja datus. Programmatūras izstrādātāji ir izstrādājuši pretvīrusu programmas, kas palīdz aizsargāt viņus no vīrusu izaicinājumiem. Jāatzinās, ka daudziem datoriem nav iebūvētu pretvīrusu programmu un otrādi, dažos datoros, antivīrusu programmas ir iepriekš instalētas, bet to derīguma termiņš beidzas pēc 90 dienām. Vai Windows ir instalēta pretvīrusu programma? Visi logi - Windows 7 un Windows 10 ietver iepriekš instalētu antivīrusu programmu. Vai vīrusu bojājumi datoru aparatūra? Ne. Datoru vīrusi balstās uz programmatūras kodu, kura galvenais mērķis ir izplatīt vīrusu datoru failos un citos datoros. Izraisa failu un datu problēmu problēmu dzēšanu. Ja jums ir aparatūras ierīces problēma, piemēram, printeris, grafikas karte, audio karte utt., Problēma neizraisa datorvīrusu. Vai es noņemšu datora vīrusu, ja mēs formatējam vai izdzēsim jūsu cieto vērtību? Ja jūsu dators uzbruka vīrusu, formatētu vai dzēšot cieto disku un restartējiet to gandrīz vienmēr notīriet jebkāda veida vīrusu. Tomēr atcerieties, ka dublējuma faili var saturēt arī vīrusu, kā arī citu datu nesēju un vienības, kas savienotas ar datoru. Ja jūsu dators ir savienots ar citu datoru, kura tīkls ir aizvērts, vai vīruss tiek saglabāts datorā ar atšķirīgu programmatūras veidu. Datoru var uzbrukt vēlreiz ar vīrusu. Tas pats attiecas uz gadījumiem, ja dators nav pietiekami aizsargāts. Kā noņemt interneta meklēšanas datus? Atveriet pārlūkprogrammu un noklikšķiniet uz rīka ikonas (arī parādīts kā neliels zobrats, augšējā kreisajā gadā). Pēc tam dodieties uz drošības lodziņu un izvēlieties Noņemt pārlūkošanas vēsturi. Tas izdzēsīs meklēšanas datus savā pārlūkprogrammā. Ja izmantojat Google Chrome, dodieties uz nākamajiem rīkiem un izvēlieties Dzēst apskates datus. Firefox lietotāji var doties uz vēsturi un izvēlēties dzēst pēdējo vēsturi.