Pakalpojumi
Kā tas strādā
Laipni lūdzam Wilio! Jūs skatāties Wilio kā nereģistrētu klientu
Pārslēdzieties uz Professional
Navigācija
Pakalpojums
Cenrādis
Par pieteikumu
Lejupielādējiet lietojumprogrammu
Kā tas darbojas
Kā mēs varam uzlabot
Sazinies ar mums
Par Wilio
Ielogoties
Laipni lūdzam Wilio! Jūs skatāties Wilio kā nereģistrētu klientu
Pārslēdzieties uz Professional
Navigācija
Pakalpojums
Cenrādis
Par pieteikumu
Lejupielādējiet lietojumprogrammu
Kā tas darbojas
Kā mēs varam uzlabot
Sazinies ar mums
Par Wilio
Ielogoties
Bezmaksas

Meklējiet gudrus speciālistus

Komunālie pakalpojumi un infrastruktūras būvniecība
Projekta iesniegšana ir bezmaksas
Apmierināts klientsLieliska komunikācija, viss noritēja pēc plāna, projekts noritēja tieši tā, kā plānots. Lielisks darbs, ļoti jauks cilvēks, tāpēc iesaku :)
profile image
Peter Š.Klients
Kāpēc Wilio?
33.507 reģistrēti profesionāļi
92.074 atrisināti projekti
4.8 no 5 Vidējais mūsu ekspertu novērtējums
226 512 lietojumprogrammu instalācijas
Komunālie pakalpojumi un infrastruktūras būvniecība

Vai jums ir nepieciešams pakalpojums inženierbūvju jomā? Wilio palīdzēs jums atrast kvalitatīvus ekspertus vietējo un speciālo ceļu, dzelzceļu un trošu ceļu, gāzes vadu projektēšanā un ieviešanā. Transporta sakaru cena parasti ir atkarīga no pakalpojumu apjoma. Skatiet vairāk informācijas par pakalpojumiem: konsultācijas, ieviestās izmaiņas projektā, transporta izmaksas, ko nodrošina kāds no mūsu 26.959 profesionāļiem attiecīgajā kategorijā.

Skatīt arī:Cenas
Noderīga informācijaKas jums jāzina
Inženieru ēkas Ēka ir būvniecības struktūra, kas būvēta ar celtniecības darbiem no būvizstrādājumiem, kas ir stingri savienoti ar zemi. Solid kombinācija ar zemi ir saprotams, lai savienotu cieto pamatni, pāļu vai citu enkuru struktūras stiprinājumu vai būvniecības savienojumu tīklā vai teritorijas tehniskajā iekārtā. Tomēr tas ir arī ēkas, kas būvētas zem zemes. Ēkas, kā aprakstīts iepriekš, sadalīts divās lielajās grupās un sauszemes struktūrās un inženierzinātņu ēkās. Ēkas ēkas ir ietvertas ēkas, tostarp pazemes telpas. Tie ir celtniecības bloki, kas paredzēti, lai aizsargātu cilvēkus, dzīvniekus vai lietas. Viņiem var nebūt sienas, bet tiem jābūt jumtam. Saskaņā ar zemes būvniecības izmantošanu, tie ir sadalīti mājokļos vai nedzīvojamās ēkās. Nākamajā sadaļā mēs nemaksāsim šo struktūru grupu, bet mēs koncentrēsimies uz otro lielo ēku grupu, uz inženierzinātņu ēkām. Inženiertehniskās ēkas tiesību aktos tiek noteiktas grupās saskaņā ar noteiktām kopējām īpašībām. Viena no šīm īpašībām ir tāda, ka attiecīgā struktūras grupa ir noteikusi nosacījumus konkrētos likumā noteiktajos noteikumos, piemēram, ceļu likums, likums par skrejceļa, telekomunikāciju, kalnrūpniecības likumu, un tā tālāk. Pirmā inženieru ēku grupa ir autoceļu ēkas, ceļi, ceļi, jūras un nesegtas autostāvvieta. Šeit ir transporta koridoru ēka uz Zemes virsmas ar to, ka tās ir sīkāk dalītas ar satiksmes slodzes intensitāti, saskaņā ar vietnes dabiskajām iespējām galvenokārt saistībā ar vides aizsardzību. Šajā inženieru ēku grupā ir arī jāzina, ka ceļu tīkla izveides un pārvaldīšanas nodaļa starp Nacionālo autoceļu uzņēmumu, Slovākijas ceļu vadību, augstākām teritoriālajām vienībām, pilsētām un pašvaldībām. Ceļu tīkla nozīme un neatbilstība ir būtiski ietekmējot teritorijas attīstību ne tikai pēc ekonomiskās vietas. Veidojot šīs inženiertehniskās ēkas, tas vienmēr ir plašs ieguldījums, ainava zemes, salīdzinoši ilgu būvniecības laiku, bet arī nepārtrauktu iejaukšanos dzīves komfortā šajā jomā, tāpēc dažādi papildu pasākumi bieži tiek izmantoti galvenokārt, lai samazinātu pieauguma ietekmi Troksnis, putekļi un apgaismojums. Piemēram, trokšņa sienas vai zaļie tilti, kas var droši iziet cauri biežajam šosejai un ceļiem droši. Ceļojuma vai šosejas būvniecība ir lieliska iejaukšanās teritorijā, un tāpēc tai jābūt pilnīgi normālai, ka, neraugoties uz lielākiem resursiem, visas nelabvēlīgās iejaukšanās ne tikai dzīvē cilvēku, bet arī dzīvības faunā un florā teritorijā. Otrā inženieru ēku grupa ir dzelzceļa būvniecība un virvju būvniecība. Šīs ēkas izaicina teritoriālo plānošanu un atļauju izsniegšanas procesu un ir arī ievērojami dārgi no jaunu maršrutu veidošanas viedokļa. Pašreizējais izaicinājums ar starptautisku nozīmi ir nepieciešamība ēku ātrgaitas dzelzceļa koridoriem. Šī joma ietver arī tramvaju trases būvniecību un modernizāciju. Lai labāk iztēlot inženierzinātņu ēkas no šīs jomas, es sniegšu dažus atsauces veidus ēku, kas ir, piemēram, dzelzceļa slēdži, komutācijas agregāti, dzelzceļa pārvadājumu struktūras un augšējo, ēku un remontu dzelzceļa un dzelzceļa šķērsošanas. Virves ceļi, kas ietver šo inženieru ēku grupu, ir satiksmes mehānisms vienmērīgu vai ciklisku dabu, kur tas ir virves slodzes vai sprieguma elements. Mums, kabeļu automašīnas tiek izmantotas kalnu kūrortos, bet arī Bratislavā Kolibā. Runway ir nepieciešams, lai nodrošinātu virziena līniju. Tas nosaka Kadiáľ tiks izvilkts ar virvi, lai pārvietotos. Saskaņā ar braukšanas skrejceļu mēs zinām kabeļu automašīnas un nemainās. Piekares kabeļu automašīnas pārvadātāja virve tiek veikta starp divām stacijām un atbalsta vairāku atbalstu atbilstoši teritorijas atvieglojumiem. Transportlīdzekļi ir apturēti uz atbalsta virves, ar kuru no kura materiāls vai cilvēki no ielejas stacijas tiek transportēti uz augšu. NonVisual Cable Runway ir, piemēram, zemes kabeļu automašīna, kas pārvietojas pa trasi (piemēram, zemes kabeļu automašīna Hrebienok, trošu ceļā uz Petřín Prāgā). Vispopulārākais nesaistītais virves skrejceļš ir labi zināms slēpošanas pacēlāji dažādos mūsu slēpošanas kūrortos. Trešā inženieru ēku grupa ir pacelšanās un nolaišanās dziesmu būvniecība un piederību ritināšanu dziesmas. Tā ir piemērota ēku tehniski modificētas jomas, kur objekti un iekārtas tiek būvētas ar gaisa kuģu samazināšanos, nolaišanos, ritināšanu, aizsardzību un apstrādi. Tie ir atbilstoši papildināti ar telpām mehāniskai darbībai gaisa iekārtās, uzņēmējdarbības un noliktavu zonās, bet arī pasažieru un kravu klīrensa teritorijās. Pārvadātāja gaisa kuģu sistēmu var veidot viens vai vairāki pacelšanās un nolaišanās ceļi. Skrejceļa sistēma ietekmē attiecīgās lidostas jaudu. No pacelšanās un trases garums ir noteikts gaisa kuģu tipu klāsts, kas var izkraut lidostā vai no lidostas pacelšanās. Ritošā sliežu sistēma ietekmē laiku, kurā lidmašīna pārvietojas starp izrakstīšanās virsmu un pacelšanās un izkraušanas zonu. Ceturtā inženieru ēku grupa ietver tiltus, pārspiedienumus, tuneļus, apmaiņu un metro. Tilta objekts ir daļa no komunikācijām, kas aizstāj savu dabisko ķermeni vietā, kas pārvar mākslīgo vai dabisko šķērsli tiltam. Pēc pārejas veida mēs varam sadalīt tiltus uz tiltiem, čībām un kājām. Tilts Mēs saprotam tilta objektu, kas ir ilgāks par diviem metriem un ko izmanto, lai pārvērstu ceļus, cauruļvadu sakaru vai celtniecības montāžas nolūkos. Ja tilta objekts ir īsāks par diviem metriem, mēs to saucam par tirdzniecību. Footbridge izmanto tikai gājēju vai kā pārskatīšanas vai pakalpojumu komunikācija tiltiem. Es joprojām sniedzu vienu īpašības no ļoti liela un detalizēta tiltu izsniegšana, vismaz visu tiltu tehniskais saturs nekā inženierzinātņu ēkas. Viņu uzdevums ir nodot savu svaru un statisku vai dinamisku slogu, kas var darboties jebkura tilta. Katram pamata vienkāršošanas tiltam ir: - tilta augšējais, kas pārraida ne tikai savu svaru, bet arī tā saukto ietekmi. Izlases slodzes slodzes, ar kurām tā ir tiešā kontaktā atbalsta struktūrā. - Atbalsta struktūra pārnes tās svaru un slodzi tilta augšējo ēku. - Apakšējā struktūra pārraida slodzi no visa tilta uz pamatnes augsnē. Piektā inženieru ēku grupa ietver ostas, peldēšanas kanālus, ūdensteces ārstēšanu, aizsprostus un dambjus un apūdeņošanu un melirational ēkas. Šis inženiertehnisko ēku veids ietver celtniecības darbus, kas ir hidroloģisko apstākļu regulēšana vai ietekme, lai nebūtu nejauša vai sistemātiska īpašuma bojājumu, lai droši un efektīvi ekonomētu valstī un radītu apstākļus ūdens turēšanai valstī un tādējādi efektīvāka izmantošana. Visām šādu inženiertehnisko ēku intervencēm jānodrošina teritorijas ilgtspējīga attīstība, bet arī nodrošināt enerģijas ražošanu no atjaunojamiem dabas resursiem. Slavenākā šāda daļa Slovākijā ir Gabčíkovo ūdensapgāde. Sestā inženieru ēku grupa satur attālinātas un vietējās gāzes, ūdens, elektrības, sakaru tīklu, mastus uz tiem, notekūdeņu attīrīšanas iekārtām un transformācijas stacijām. Jāatzīmē, ka turpmākiem precīzākiem galamērķiem šādas inženiertehniskās ēkas var iedalīt attālās cauruļvados, telekomunikāciju un elektrisko sadalījumu un vietējo cauruļvadu un kabeļu sadalījumu. Galvenā atšķirība ir likumdošanas tehniskajos apstākļos būvniecības un rezultātā sarežģītība, vai plānojot ēkas, bet arī to īstenošanā. Septītā inženieru ēku grupa ir ieguves ēkas un kalnrūpniecības iekārtu būvniecība. Šo ēku veidošana ir stingri reglamentēta. To ietekme, kas ietekmē vidi, ir lielas. Tāpēc to atļauja ir daudzpakāpju un laikietilpīga. Mūsu svarīgākās vietnes ietver Banska Stiavnica un Kremniku. Ir iespējams iepazīties ar tikai pašreizējām aktivitātēm kalnrūpniecības ēku veidošanā, bet arī ar viņu vēsturi tematiskajos muzejos. Astotais inženieru ēku grupa ir enerģijas iekārtu, gāzes un atkritumu sadedzināšanas iekārtu būvniecība. Mēs vēlamies norādīt, ka enerģijas iekārtu būvniecība pašlaik ir vērsta uz to efektivitātes palielināšanu, lai elektrība tiek ražota no pārpalikuma siltuma, un tas ir par elektroenerģijas tīklu. Līdzīgs princips ir arī tikai divās atkritumu sadedzināšanas iekārtās Slovākijā (Bratislava, Košice), kur siltumu un elektroenerģiju ražo sadedzinot ar nosacījumiem un stingru kontroli un tādējādi izriet no atkritumu apglabāšanas. Ninh inženieru ēku grupa ietver ēkas kodolatkritumu apstrādei un uzglabāšanai. Tā ir ļoti specifiskas ēkas, kuru būvniecība tiek kontrolēta un uzraudzīta ne tikai valsts iestādes, bet arī starptautiskās organizācijas. Tas ir saistīts ar jebkādiem traucējumiem un avārijām varētu būt sekas, kas pārsniegtu valsts robežas. Viss dzīves cikls šādā būvniecībā ir cieši uzraudzīta un netiek ievēroti elementārie pasākumi tiek sodīti. Slavenākā ēka, kas ietilpst desmitajā inženierzinātņu ēku grupā - ķīmisko iekārtu ēkas un rafinēšanas rūpnīcas ir Slovers. Tas nav ļoti laimīgs, kas novietots uz Bratislavas galvaspilsētas malas, bet tas, kas ir sliktāks, tāpēc tas ir tās atrašanās vietas risks uz mūsu lielākās dzeramā ūdens rezervuāra robežas, kniedes salā. Inženiertehniskās ēkas ietver arī smagās rūpniecības ēkas, padarot augstas krāsnis, cilindrisku un liešanu. Tā ir vēl viena atsevišķa inženieru ēku grupa, kas var būtiski ietekmēt vides kvalitāti visā plašākā reģionā. Attiecībā uz iztēli, slavenākā ēka no šīs grupas ir glābšanās dzelzs ironus Košice. Vēl viena inženieru ēku grupa ir atklāti sporta kursi, automobiļu, motociklu un velosipēdu skrejceļa, golfa laukumi. Šajā grupā ēkas ir iekļautas, lai nodrošinātu aktīvas iedzīvotāju vajadzības. Šo ēku jutīgā risināšana dabā ir vienīgā ilgtspējīgas attīstības iespēja. Pēdējos gados Slovākijā ēkas mēs varētu arī redzēt tikai ārzemēs, es domāju, piemēram, automobiļu sacīkšu skrejceļu sludināšana riekstkoka dzirnavā vai vairākos golfa laukumos Slovākijā. Visbeidzot, bet ne mazāk svarīgi ir inženieru ēku grupa, kas veiktas izklaides un atpūtas parku, zooloģisko un botānisko dārzu būvniecībā. Pēdējos gados ir ievērojami palielinājies izklaides parku skaits, kas vērsti uz termisko avotu izmantošanu, tā sauktās akvaparks. Palielinot to kvalitāti un pieejamību, plaša iedzīvotāju grupa ir nodrošinājusi atpūtas izmantošanas iespēju. Gluži pretēji, zooloģiskie un botāniskie dārzi koncentrējas uz modernizāciju un efektivitāti, izmantojot izraudzīto zemi, jo iespēja iegūt citu zemi novērš lielāku attīstību šajā jomā. Pēdējā inženieru ēku grupa ir atkritumu poligoni un citas inženiertehniskās ēkas, kas nav iekļautas iepriekšējās grupās. Šeit mēs pieskartos atkritumu uzglabāšanas ēkām, kas joprojām ir visjutīgākais veids, kā ierakstīt ar pieaugošo atkritumu veidošanu. Centieni atdalīt atkritumus un tādējādi šķirot savu daļu atkārtotai izmantošanai joprojām ir nepietiekama. Atkritumu uzglabāšana vairs nav no vidēja termiņa brauciena, un tāpēc ir nepieciešams ievērojami samazināt savu daudzumu un tajā pašā laikā modernizēt tehnoloģiju tās sadegšanai un citai enerģijas patēriņam.